Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Θρησκευτικά - Κεφάλαιο 3. Ο Χριστός είπε: «Εγώ είμαι η Αλήθεια»

Σας βάζω το απόσπασμα που μας παραθέτει το βιβλίο μας.


Όταν ο Χριστός ανακρίνεται από τον Πιλάτο.
– Είσαι ο βασιλιάς των Ιουδαίων; 
– Εσύ το λες, απαντά ο Χριστός. 
– Είσαι, λοιπόν, ή δεν είσαι ο βασιλιάς των Ιουδαίων; ρωτά εκνευρισμένος ο Πιλάτος. 
– Η βασιλεία μου δεν είναι από αυτόν τον κόσμο, γιατί αν ήταν, οι υπήκοοί μου θα αγωνίζονταν, για να μη συλληφθώ. Δεν έχω έρθει στον κόσμο για να κυβερνήσω, όπως οι άλλοι άρχοντες, αλλά για να αποκαλύψω την αλήθεια, είπε ήρεμα ο Χριστός. 
Και τότε ο Πιλάτος αμέσως τον ρωτά: 
-Τι είναι λοιπόν αλήθεια; 
Ο Χριστός, όμως, δεν του απάντησε.

Παρακάτω σας βάζω το βίντεο στο οποίο είδαμε να δραματοποιείται ο διάλογος αυτός. Βρίσκεται στα λεπτά (12,02 - 12,24).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου