Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Θρησκευτικά Ενότητα Γ Μαθήματα 13-15


1.  Ποιος  είναι  ο  νέος  τρόπος  ζωής  που  μακαρίζει  ο  Χριστός  στην  επί  Όρους  ομιλία  του ;

Για να είμαστε μακάριοι (ευτυχισμένοι) πρέπει :

-να είμαστε ταπεινοί 
-να μετανοούμε για τα σφάλματά μας και να θλιβόμαστε για τις συμφορές που συμβαίνουν γύρω μας
-να είμαστε ήρεμοι στην συμπεριφορά μας
-να έχουμε καθαρή καρδιά χωρίς δόλο
-να δείχνουμε ελεημοσύνη προς τον συνάνθρωπό μας
-να έχουμε την πίστη και την ελπίδα μας στον Θεό 


2. Τι  μας   διδάσκει  η  παραβολή  των  2  σπιτιών ;


 Μας διδάσκει ότι όπως και ένα σπίτι έτσι και η ζωή μας χρειάζεται γερά θεμέλια. Το πιο σημαντικό θεμέλιο της ζωής μας είναι η αλήθεια και αλήθεια είναι ο ίδιος ο Θεός.

 


3. «Εγώ είμαι το αμπέλι, εσείς τα κλήματα. Εκείνος που μένει ενωμένος με εμένα, όπως και εγώ με εκείνον, αυτός φέρει πολύ καρπό, διότι χωρίς εμένα δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα». Τι  μας  διδάσκει  αυτή  η  θέση  αυτή  του  Ευαγγελίου ; Ιωάν. 15,5; (Εργασία  για  το  σπίτι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου